fredag 22 januari 2010

Jag skiter i Haiti

Ständigt detta tryck med denna såkallade "katastrof" som drabbat Haiti. Ja usch och fyyyyyyy va synd det är om de som bor där. Eller inte. Jag skiter faktiskt fullständigt i vad som sker på Haiti. Det är inte det minsta jävla synd om dem som bor där. Varför? Ptja... Jag faller inte för massmedias eller PK-elitens äckliga tryck om att man måste vara humanistisk och liberal. Det har aldrig varit jag. Jag anser inte att det ligger på mina axlar helt enkelt. Att ha skuldkänslor för att ungar och vuxna svälter ihjäl på andra sidan jordklotet, det finns inte ens på min världskarta.

Synd bara att det inte dör fler, säger jag! För min del så får hela Afrika, Asien och mellanöstern gärna sväljas av havet, de stackars hajarna behöver ju också mat! Eller för all del, sätt ett gäng upp till ishavet på en flotte. Isbjörnarna behöver ju också mat, och för att de inte ska äta upp sin egna avkomma. Det är ju tack vare människorna som att de har det svårt och riskerar att utrotas. Och det är just på ovan nämnda platser överbefolkningen är som störst och de har minst mat. De skaffar så många barn troligtvis tack vare att naturen själv normalt sett reglerar mängden barn, likväl som för de vilda djuren.

Det är också tack vara de tokhumanistiska, äckelliberala, hysteriska och politiskt korrekta personer som världen ser ut som den gör idag. Hade vi bara låtit naturen sköta sitt så regleras också mänskligheten på ett naturligt och sunt sätt. Men icke! Nu tar FN också i med hårdhandskarna när de ska reglera denna svält världen över. Nu vill de åka NER och HÄMTA flyktingar hit upp till Sverige bl.a. Jag har iallafall extremt svårt att se att det är något bra att ödsla skattepengar på sådant. Överhuvudtaget att förflytta folk så långt bort från sin närkultur är totalt vansinne. Identitet och kultur vill vi väl alla ha kvar? Om våra skattepengar ska gå till alla jävla svältande länder och folk som har det "svårt", se då till att rensa ut och bort skiten som gör att alla andra människor måste fly halva jordklotet för att "finna fred och säkerhet". Finns det inga som helst gränser för denna världsidioti? Artikel om Afrika.

Dagens citat tillägnar jag den politiskt korrekta "eliten":
"Om du tror att du vet allt är du dåligt underrättad."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar