tisdag 19 januari 2010

Bajsmidaskomplex

Ja, faktiskt. Vissa personer och grupperingar har en förmåga att förvandla något som i grunden är jättebra och fint till ren skit, så fort de kommer i kontakt med det. Och se upp! Det smittar nämligen av sig också! Allt de rör vid blir skit, och håller du dem i handen när de rör något så drabbas du också. Effekten blir som när man rör vid ett elstängsel. Som vinterkräksjukan - ett explosivt antiklimax av bajs.


Dagens citat:
""Jag börjar dagen med ett leende, så jag får det eländet avklarat."

"När man inser att realism är det samma som pessimism är man i min situation."



"Varför blir jag så varm och glad när jag fantiserar om riktigt stora bombflygplan som släpper sin explosiva last?"

3 kommentarer:

  1. Då får man helt enkelt se till att den som rör först vid elstängslet lider av en hjärtåkomma så är den smittohärden avklarad =)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha... Du är sådär härligt ond. "Som en blodtörstiga ängel med tourettes syndrom."

    SvaraRadera